Telecomaanbieders die eigen content bezitten, moeten deze ook beschikbaar stellen aan andere netwerkaanbieders.

Deze stelling is gesloten

 

3 reacties

Contactpersonen

  • Michiel
    van Dijk
  • Peter
    Boezaard
 
Sorteer op: Oudste Nieuwste
 
 
Jan Lont 16:31|29 januari 2016

Volgens mij zijn netwerk en content voldoende van elkaar gescheiden. Exclusieve content en eigen producties worden steeds belangrijker in de markt en ik denk dat huidige telecomaanbieders daar aan mee moeten kunnen doen. Het zou de keuzevrijheid van consumenten wel benadelen als het niet meer mogelijk is om een ‘kaal’ abonnement af te sluiten, aangevuld met content naar keuze bij andere aanbieders.

 
 
 
 
 
Michiel van Dijk 21:55|01 februari 2016
Contactpersoon

Hoi Jan, denk je dat het in de huidige marktsituatie kan gebeuren dat consumenten eigenlijk gedwongen worden om (content) diensten te kopen die ze niet echt willen?

 
 
 
 
Rob Besseling 11:44|08 februari 2016

Content is een manier om je te onderscheiden. Als aanbieders kiezen om daarin te investeren (zoals bv. Ziggo sport) dan heb ik de keuze om daar voor te betalen of niet. Verplichten content via andere platformen aan te bieden past niet in deze tijd. Uiteraard kan het voor de aanbieder zelf wel interessant of relevant zijn dat te doen.

 
 
 

U kunt niet meer reageren