Telecomaanbieders moeten meer doen om te voorkomen dat klanten worden geconfronteerd met onverwacht hoge rekeningen

Deze stelling is gesloten

 

2 reacties

Contactpersonen

  •  
  • Winnie
    van Heesch
 
Sorteer op: Oudste Nieuwste
 
 
Alexander van Dijl 10:24|19 februari 2016
VraagAlex

Absoluut! En meedenken betekent meer dan een SMS sturen bij 80% verbruik. Afsluiten is ook geen oplossing. Maar laten we ons realiseren dat een belminuut (inkoop) minder dan 1 cent kost en veelal wordt afgerekend voor 10 cent of meer.

Natuurlijk moet een bedrijf geld verdienen, maar uiteindelijk is het voor zo'n bedrijf ook belangrijk dat de service, of eigenlijk de totale ervaring, zo goed is. Het is zeker niet alleen aan de wetgever!

Eigenlijk vind ik dat klanten bij 1 onverwacht hoge rekening het abonnement moeten kunnen opzeggen en direct moeten kunnen overstappen naar een andere aanbieder.

 
 
 
 
 
Winnie van Heesch 10:58|19 februari 2016
Contactpersoon

Beste Alexander,
Dank je wel voor je reactie. Wij zijn er natuurlijk heel erg voor dat bedrijven zelf oplossingen verzinnen om te voorkomen dat klanten voor onaangename verrassingen komen te staan. Wat is jouw tip aan deze bedrijven? Wat moeten zij doen, afgezien van waarschuwings-SMSen versturen?

 
 
 

U kunt niet meer reageren